اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 49
  • بازدید دیروز : 70
  • بازدید کل : 305071

مجتمع تجاری نمایشگاهی آبزیان


چکیده

با مطالعه ودقت درمواردي ازقبيل چگونگي قرارگيري ونحوه پراكندگي واحدهای تجاری در سطح شهر ، نوع پاسخگويي به مسائل شهري مانند دسترسي ،ترافيك و ... ، شكل ظاهر و نحوه طراحي اين واحدها ، نوع خدمات دهي آنها به مخاطبين وموارد ديگري از اين دست و ازطرف ديگر، بررسي نوع وشكل زندگي مخاطبين اين مراكز ، توجه به عادات خريد آنها و مشكلات آنها با توجه به شهرنشيني امروزي که با آن دست به گريبان هستند .

با توجه به اين نياز ها ، ايجاد مجتمع هاي تجاري كه عرضه كالا را به صورت منسجم و تعريف شده ، از لحاظ نوع و كيفيت در اختيار مردم قرار دهند و خدمات جانبي را جهت رفاه حال مخاطبين در نظر بگيرند همانطور كه بيان گرديد ، مجتمع تجاري در زندگي ماشيني امروز به صورت يك نياز مطرح است كه نوع خدمات دهي آن ارتباط مستقيمي با رفاه مراجعين و مخاطبين خواهد داشت بنابراين برنامه ريزي و مديريت صحيح مجتمع تجاري ، نقش مهمي را مي تواند ايفا كند تا اينگونه مراكز با همخواني بيشتر نسبت به نحوه زندگي و عادات خريد امروزي مردم ، بتوانند در ايجاد آسايش بيشتر در زندگي آنها موثر باشند.

فهرست مطالب

طرح تحقیق......................................................................................................................................................................................... 1

اهداف پروژه.......................................................................................................................................................................................... 1

مقدمه..................................................................................................................................................................................................... 2

فصل اول: مطالعات پایه............................................................................................................................................................. 4

1-1-تعریف بازار .................................................................................................................................................................................... 4

2-1-انواع بازار ...................................................................................................................................................................................... 6

3-1- حوزه نفوذ .................................................................................................................................................................................... 8

4-1- اقليم ........................................................................................................................................................................................... 10

5-1- انواع بازار با توجه به توليدات و نيازهاي مردم .................................................................................................................. 11

6-1- پيـدايـش بـازار 1.................................................................................................................................................................... 13

7-1- رونـد شكـل گيـري فضـاي كالبـدي بـازار...................................................................................................................... 14

8-1- بررسـي مراكز خريـد معاصر................................................................................................................................................ 16

9-1-دورنـماي تـاريـخي................................................................................................................................................................ 16

فصل دوم: مطالعات تکمیلی .............................................................................................................................................. 18

1-2- بخش اول: شناخت انواع مراكز تجاري................................................................................................................. 18 1-1-2-تسـهيـلات تجـاري............................................................................................................................................................... 18

2-1-2- مـركـز خريـد همسـايـگي.............................................................................................................................................. 18

3-1-2 مراكـز خريـد جامـع ........................................................................................................................................................... 18

4-1-2 - POWER CENTER ............................................................................................................................................... 19

5- 1-2 - مراكـز خريـد از توليـد بـه مصـرف و حراجـي ها ............................................................................................... 19

6-1-2- مراكـز خريـد منطقـه‎اي ............................................................................................................................................... 19

7-1-2- فضـاهـاي تجـاري سنـتي ناحيـه‎اي با فـرم مركـزي و يـا در كنـار خيـابانهـاي اصلـي..............................20

8-1-2- تجـمع فروشـگاهـهاي همگـون.................................................................................................................................. 20

9-1-2- بـازارهـاي مـوقتـي....................................................................................................................................................... 20

10-1-2- مراكز خريـد خـاص ( كه بسيـاري از خصوصيـات بازارهـاي موقتـي را با خـود بههمـراهمي‎آورنـد)..............21

11-1-2- مراكــز LIFE STYLE...........................................................................................................................................12

2-2- بخش دوم: شناخت مراكز خريد معاصر در ايران.....................................................................................................22

1-2-2- مراكـز تجـاري محلـه‎اي .................................................................................................................................................22

2-2-2- مراكـز تجـاري در جـوار خيـابانـها ..............................................................................................................................22

3-2-2- پـاسـاژها ...........................................................................................................................................................................23

4-2-2- مجـموعه‎هـاي تجـاري ..................................................................................................................................................24

5-2-2- فـروشـگاهـهاي بـزرگ ..................................................................................................................................................24

6-2-2- فـروشگـاهـهاي زنجيـره‎اي ..........................................................................................................................................24

7-2-2- نـتيـجه گيـري .................................................................................................................................................................24

2-3- بخش سوم: مباحث اوليه در طراحي مراكز خريد امروزي ..................................................................................25

1-3-2- مراكز تجاري در شكل جديد ..........................................................................................................................................26

2-3-2- بازارهاي جديد ..................................................................................................................................................................26

3-3-2- منطقه بندي ......................................................................................................................................................................26

4-3-2- مراكز خريد .......................................................................................................................................................................27

5-3-2- تعييـن محـل مجمـوعـه ..............................................................................................................................................29

6-3-2- بـررسـي اقـتصـادي .......................................................................................................................................................29

7-3-2- بررسـي وضعيـت عبـور و مـرور .................................................................................................................................. 30

8-3-2- ترافيـك داخـلي- پـاركيـنگ ها ................................................................................................................................. 30

9-3-2- عـلائـم راهـنـمايـي ........................................................................................................................................................ 32

10-3-2- اصـول طراحـي ...............................................................................................................................................................31

11-3-2- انـواع خريـد كالـا ...........................................................................................................................................................32

12-3-2- روش هـاي فـروش كالـا ...............................................................................................................................................32

13-3-2- شـكـل پـلان ...................................................................................................................................................................34

14-3-2- طراحـي نمـاي خـارجـي .............................................................................................................................................34

15-3-2- اجـزاء اصلـي مجـموعـه................................................................................................................................................34

16-3-2- نمـاي داخـلي مركـز خريـد ......................................................................................................................................34

17-3-2- حيـاط هـاي مـركـزي ...............................................................................................................................................35

18-3-2- بـازارچـه هـا .................................................................................................................................................................35

19-3-2- مصـالـح .........................................................................................................................................................................35

20-3-2- نـورپـردازي مـجـمـوعـه ...........................................................................................................................................36

21-3-2- مـوسيـقـي ....................................................................................................................................................................37

22-3-2- تهـويـه مطبـوع ...........................................................................................................................................................37

23-3-2- كـاربـرد رنـگ و كارهـاي هنـري ............................................................................................................................37

24-3-2- عـلامت گذاريـها و طـرح هـاي گرافيـكي .............................................................................................................38

4-2- بخش چهام: بررسي مجتمع هاي تجاري موجود ....................................................................................................38

4-2-1- بـررسـي فـضاهـاي واحـدهـاي تجـاري ....................................................................................................................38

4-2-2- مطـالعـه و بررسـي بافـت تجـارتـي..............................................................................................................................48

4-2-3- نحوه استقرار سيماي كلي ساختمان هاي تجاري و نقشه شماتيك واحدهاي تجاري ......................................49

4-2-4- مقرارتساختمانيدرحوره تجارتي ...........................................................................................................................58

4-2-5- مقررات ساختمانهايتجارتيدرمركزمحله و مركز ناحيه ......................................................................................58

4-2-6- مقررات ساختماني در تجارت شهري.......................................................................................................................... 59

4-2-7- رعايت محدوديت ارتفاع ..................................................................................................................................................61

4-2-8- پاركينگ كاربريهاي تجاري، اداري ، بهداشتي و آموزشي ......................................................................................62

4-2-9-مقررات تفكيكزمينهاي واقع در حوزه استفاده از زمينهاي تجارتي و دولتي و اداري .....................................62

4-2-10- ضوابط و مقرراتيكه مالك ملزم به رعايت آنها مي باشد .....................................................................................63

4-2-11- ماده 100قانون شهرداري ...........................................................................................................................................64

فصل سوم: بررسي استانداردها و معيارهاي طراحي ........................................................................................65

1-3- فـروشـگاهـهاي بـزرگ و مغـازه هـا ..............................................................................................................................65

1-3-1- استانداردهاي بخش هاي داخلي فروشگاه ................................................................................................................66

1-3-2- ضوابط و استانداردهاي فضاي داخلي مغازه ها ........................................................................................................68

2-3- پلكان ها: .................................................................................................................................................................................71

2-3-1- پله برقي: ...........................................................................................................................................................................72

فصل چهارم : عملکرد های مرتبط با تجاری ........................................................................................................74

1-4- مفهوم فضاي سبز ...................................................................................................................................................................88

2-4- انواع فضاهاي بوجود آمده در يك پلاز شهري .................................................................................................................91

2-4-1-فضاي بسته ..........................................................................................................................................................................91

2-4-2- فضاي نيمه محصور ..........................................................................................................................................................92

2-4-3- فضاهاي غير واقعي (واهي) ..............................................................................................................................................93

3-4- تعريف فضا ...............................................................................................................................................................................93

4-4- فضاي محصور ..........................................................................................................................................................................95

5-4- نقاط عطف ...............................................................................................................................................................................96

6-4- چشم انداز از فضاي بسته .....................................................................................................................................................97

7-4- حركت موجي ..........................................................................................................................................................................97

8-4- تغيير سطح ..............................................................................................................................................................................97

9-4- عمومي و خصوصي .................................................................................................................................................................98

10-4- عناصر مهم در طراحي محوطه .........................................................................................................................................99

10-4-1- درخت ...............................................................................................................................................................................99

10-4-2-حصارها ............................................................................................................................................................................100

10-4-3- نرده ...............................................................................................................................................................................101

10-4-4- پله .................................................................................................................................................................................101

10-4-5- آب .................................................................................................................................................................................102

فصل پنجم : مطالعات زمینه ..........................................................................................................................................103

1-5- جمعيت و وسعت ................................................................................................................................................................103

2-5- چشم انداز توسعه شهر ......................................................................................................................................................103

3-5- وضعيت اقتصادي شهر مشهد .........................................................................................................................................103

3-5-1- نقش زيارتي شهر و اثرات آن بر اقتصاد شهر مشهد ............................................................................................103

4-5- خصوصيات كالبدي شهر مشهد ......................................................................................................................................104

5-5- محورهاي شاخص شهر مشهد ..........................................................................................................................................104

6-5- عناصر شاخص شهر مشهد .............................................................................................................................................106

7- 5- بافت كالبدي شهر مشهد .................................................................................................................................................106

8-5- خيابانها و مراكز خريد در شهر مشهد ..........................................................................................................................107

9-5- بررسي ضوابط و مقررات اجرائي كاربري تجاري در شهر مشهد .............................................................................108

9-5-1- تراكم ساختماني در كاربري تجاري ..........................................................................................................................108

9-5-2- واحدهاي تشكيل دهنده كاربري تجاري در مقياسهاي مختلف ........................................................................111فصل ششم : مطالعات تطبيقي........................................................................................................................................111

1-6- مجتمع تجاري زيست خاور .........................................................................................................................................112

2-6- مجتمع تجاریBercy 2 ...........................................................................................................................................118

3-6- مجتمع تجاری میلانو ....................................................................................................................................................125

فصل هفتم :طراحی...........................................................................................................................................................131

7-1- سایت آنالیز........................................................................................................................................................................134

پیوستها......................................................................................................................................................................................... 140

منابع ومآخذ .......................................................................................................................................................................154

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


مبلغ قابل پرداخت 203,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ دی ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 497

دیدگاه های کاربران (0)

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما ویژه دهه کرامت سال 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

مجموعه 2 عددی طرح معرق خانه

مجموعه 2 عددی طرح معرق خانه

مجموعه 2 عددی طرح معرق خانه شامل 2 طرح معرق خانه: 1.طرح معرق خانه ویلا سلطنتی 2.طرح معرق خانه گوتیک   دارای راهنمای اسمبل قطعات ابتدا نقشه ها را چاپ کرده و سپس به روی تخته انتقال داده و برش زده و با توجه به شماره گذاری قطعات و همچنین شکل کامل شده آن ، آنها را به هم ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت  راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم  اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول)

سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول)

  عنوان مبحث: سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول) همراه با پاسخ شامل: 9 جلسه تعداد صفحات: 11 سوالات و جواب ها بصورت تایپ شده با فونت استاندارد می باشد که قابلیت سرچ در زمان آزمون را دارد   سوالات ترم جدید همراه با پاسخ برای نمره 19 به بالا   فرمت: pdf ... ...

دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار اسپالدینگ

دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار اسپالدینگ

کتاب صوتی  کتاب_واپسین_گفتار ( یا عالم اوراسینا) ازاسپالدینگ_نویسنده_کتاب_معبدسکوت ... ...

پاورپوینت اثرات روانی خنده درمانی

پاورپوینت اثرات روانی خنده درمانی

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت اثرات روانی خنده درمانی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 20پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهخنده درمانی چیستاهمیت لبخندآثار مثبت خندیدنفواید جسمانی خنده و... ... ...

پاورپوینت کامل فصل سوم ریاضی چهارم ضرب و تقسیم(همراه با حل تمارین)

پاورپوینت کامل فصل سوم ریاضی چهارم ضرب و تقسیم(همراه با حل تمارین)

پاورپوینت کامل فصل سوم ریاضی چهارم ضرب و تقسیم(همراه با حل تمارین) این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 68 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. در صورت شخصی سازی میتونین به واتس آپ شماره ای که زیر درج شده پیام بدین واستون اوکی میکنیم   مزایای استفاده از ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

سکس آنان كه با سكس مخالف هستند زودتر به انزال می‌رسند، زیرا ذهن منقبض آنان عجله دارد تا از شر آن خلاص شود. پژوهش‌های معاصر چیزهای بسیار تعجب‌آوری را می‌گویند، حقایق شگفت‌آور. برای نخستین بار، مسترز و جانسون Masters and Johnson در مورد آمیزش عمیق جنسی مطالعه علمی ‌انجام ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  چهارم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته چهارم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود آزمون هوش وکسلر کودکان| راهنمای اجرا، نمره گذاری و تفسیر و نکات + نمونه جرا شده و فرم ها// مجموعه فایل pdf-word-ppt

دانلود آزمون هوش وکسلر کودکان| راهنمای اجرا، نمره گذاری و تفسیر و نکات + نمونه جرا شده و فرم ها// مجموعه فایل pdf-word-ppt

دانلود آزمون هوش وکسلر کودکان| راهنمای اجرا، نمره گذاری و تفسیر و نکات + نمونه جرا شده و فرم های پرسشنامه مجموعه فایل pdf-word-ppt مجموعه فایلهای کاربردی در زمینه آزمون هوش وکسلر کودکان برای شما کاربر گرامی گردآوری شده است. این مجموعه شامل 14 فایل مختلف با فرمت های ppt , ... ...

کیس اختلال دوقطبی - مصاحبه با بیمار دو قطبی  - نمونه مصاحبه با بیمار دوقطبی

کیس اختلال دوقطبی - مصاحبه با بیمار دو قطبی - نمونه مصاحبه با بیمار دوقطبی

تعداد صفحات: 11 نوع فایل: WORD   + فایل هدیه: نمونه مصاحبه تشخیصی افسردگی و اعتیاد (8صفحه)   فهرست مطالب: شرح حال (مشخصات، علت ارجاع، شکایت عمده، مشکلات موجود و ...) معاینه وضعیت روانی تشخیص مصاحبه   بخشی از متن فایل: م: خوابت چطوره؟ ب: زیاد خوب نیست، اگار ... ...

پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن

پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 27پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهکیست تخمدان هموراژیک چیستانواع کیست هموراژیککیست‌های فولیکولارکیست‌های لوتئالعلائم کیست هموراژیک علت کیست هموراژیک عوارض کیست ... ...

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt شامل 4 فایل پاورپوینت سلول های بنیادین به زبان ساده: 1. 33 اسلاید: تاریخچه سلول های بنیادی / تعریف سلول های بنیادی / ویژگی های سلول های بنیادی / گونه های سلول بنیادی / انواع سلول ... ...

پاورپوینت بازسازی ویرانه ها درس 22 مطالعات اجتماعی پنجم

پاورپوینت بازسازی ویرانه ها درس 22 مطالعات اجتماعی پنجم

  عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت بازسازی ویرانه ها درس 22 مطالعات اجتماعی پایه پنجم فرمت: پاورپوینت ppt   تعداد اسلاید: 19   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسیبکارگریی افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار ... ...

جواب نهاد ازدواج آری یا خیر؟ (آنچه قبل از ازدواج باید بدانیم - بخش دوم)

این فایل پاسخ تمامی سوالات مبحث ازدواج آری یا خیر؟ (آنچه قبل از ازدواج باید بدانیم - بخش دوم) می باشد. تعداد جلسات : 4 فایل منطبق با اخرین تغییرات سوالات می باشد و با استفاده از آن نمره 20 را در همه جلسات این آزمون کسب خواهید کرد .   ...

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

عنوان پاورپوینت: پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 26   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی   فونت ... ...

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf Solutions Manual for Design and Analysis of Experiments – 8th حل تمرین های کتاب طراحی و تحلیل آزمایش ویرایش 8 فصل های 2 تا 15 814 صفحه pdf ... ...

پاورپوینت درس هجدهم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم تعیین نوع کسب و کار

پاورپوینت درس هجدهم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم تعیین نوع کسب و کار

                نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 12 اسلاید   قسمتی از متن پاورپوینت: بخش 18 تعیین نوع کسب و کار کسب و کاربه تمامی فعالیت های تولیدی، خدماتی، خرید و فروش کالا ها با هدف سودآوری، کسب و کار گویند. فروش و انتقال کالا ها و ... ...

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

نوع فایل: power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها:‌ 43 اسلاید   تصویری از پاورپوینت: این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده تهیه و تنظیم شده است. با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته ... ...

پاورپوینت پودمان هفتم کار و فناوری پایه هفتم کار با چوب

پاورپوینت پودمان هفتم کار و فناوری پایه هفتم کار با چوب

                نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 27 اسلاید   قسمتی از متن پاورپوینت: پودمان کار با چوب آموزش و کاربرد مهارتهایی مانند اجرای کارهای گروهی، تفکر انتقادی، پرسش گری و ...؛آشنایی با برخی از مفاهیم صنایع چوب (فراورده های صنایع ... ...

دانلود جزوه الاستیسیته اصغری شریف

دانلود جزوه الاستیسیته اصغری شریف

جزوه معتبر درس الاستیسیته آماده برای دانلود مشخصات دانشگاه: صنعتی شریف استاد: دکتر محسن اصغری تعداد صفحات: 90 فرمت: پی دی اف PDF کیفیت: خوب حجم: 20.6 مگابایت نوع جزوه (تایپی یا دست نویس): دست نویس ... ...

طرح جامع اتوکد شهر رشت – تفصیلی

طرح جامع اتوکد شهر رشت – تفصیلی

طرح جامع شهر رشت شامل یک فایل اتوکد لایه باز متشکل از بیش از ۱۰ نقشه کامل بوده و به صورت کامل کلیه اماکن و راههای شهر رشت را شامل می شود.   طرح تفصیلی چیست؟ طرح تفصیلی طرحی است که بر اساس معیارها و ضوابط کلی طرح جامع، نحوه استفاده از زمین های شهری را در سطح محلات مختلف ... ...

پاورپوینت شاد زیستن درس تفکر و سبک زندگی هفتم

پاورپوینت شاد زیستن درس تفکر و سبک زندگی هفتم

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت شاد زیستن درس تفکر و سبک زندگی پایه هفتم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 18 پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس     فونت ... ...

دانلود مقاله تاریخچه موزه و موزه داری در ایران و جهان

عنوان پروژه : تاریخچه موزه و موزه داری در ایران و جهان قالب بندی : word  صفحات : شرح مختصر : بی شك وجود موزه به عنوان یك نهاد فرهنگی در اجتماع بسیار ضروری است فرهنگ هر جامعه یك مفهوم كلی است و تمامی ارزش‌ها و یافته‌های معنوی مردمان آن جامعه را در بر می‌گیرد. پس فرهنگ. ...

دانلود مقاله طراحی و نور پردازی استخر ها‎

عنوان مقاله : طراحی و نور پردازی استخر ها‎ قالب بندی : PDF  صفحات : 59 ص شرح مختصر : در استخرهای شنا؛ استخرهای تزیینی، جکوزی ها، سونای خشک و سونای بخار به دلیل خاصیت رسانایی آب و ماهیت مرطوب فضای استخر،احتمال ایجاد شوک الکتریکی و آسیب های جانی بسیار زیاد است .تاثیر شوک ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه پروژه دان می باشد 1395-1398

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما